top of page

היא ישבה מולי, יפה ומטופחת, לבושה במיטב האפנה והמותגים, עונדת צמיד יהלומים מנצנץ, אבל עיניה כבויות..

לדבריה, כבר שנים שהיא חיה בלי אור, מנותקת מהנפש שלה באופן מוחלט. היחידים שהסבו ומסבים לה אושר טהור הם הילדים, אבל גם הם כבר בוגרים, הבן בטיול אחרי צבא והבת מתגייסת בעוד חודש.

"התחתנתי ילדה", היא אומרת, ילדה שגידלה ילדים אבל פספסה את הילדות שלה עצמה. מהר מאוד אחרי החתונה היא הבינה שעשתה טעות, אבל אף אחד לא הבין איך היא רוצה לקום וללכת מ"המיליונר של העיר". "מה שווה לי, יש לי מיליונים בבנק אבל מינוס בלב", היא מלמלה.

היא תמיד הרגישה פחות שווה מכולם, קולה מעולם לא נשמע, דעתה מעולם לא נחשבה עד שהפסיקה להגיד, להביע ולשתף. לתפיסתה ללא הכסף היא לא שווה כלום והיא החליטה שהגיע הזמן לקום ולעשות מעשה ולהוכיח שיש בה עומק, ידע, שאיפות והגשמה, חכן באה אלי, להוציא את החלומות ולפרוץ.

בניתי לה מפה נומרולוגית שהראתה שהשנה זו השנה שלה ושחודש אפריל 2019 מזמן לה הצלחה בפאן העסקי. הידיעה הזאת ריגשה אותה והחלטנו להתמקד במציאת הכיוון העסקי.

התחלנו תהליך כדי למצוא באיזו דרך היא רוצה להגשים את עצמה. בשלב הראשון נדרש היה לעבוד על המודעות ועל ההעצמה האישית שלה, באמצעות כלי חשיבה חיובית, מתודולוגיות NLP וכלים של יצירת מציאות הובלתי אותה אל הייעוד האמיתי שלה. היא גילתה לי שתמיד היה לה חלום להיות מעצבת פנים ושהיא מעצבת לכל החברות שלה את הוילות, דירות היוקרה והחללים בבית.

הגילוי ריגש אותה מאוד, היא הבינה שיש בתוכה יצירתיות שמבקשת לצאת, רצון עז לבטא את מי שהיא באמת. התהליך הוביל אותה להכרה שיש בה יכולות שהיו שם תמיד והיה צורך בליווי אישי והרבה הכלה כדי לתת לה ביטחון לקום ולהגשים.

ואכן, החודש היא אמורה להתחיל את לימודי עיצוב הפנים וכבר סגרה לה סטאג' במשרד אדריכלים.

"לא בדברים שמחוץ לנפש שוכן האושר, לא באוצרות חולפים עוברים. בלב האדם פנימה נשמעים צליל העונג של הטוב והיפה, של האמת והצדק" (~הרמב"ם)

אני כאן למענך דפנה 💗




19 צפיות0 תגובות
bottom of page